Volgers

dinsdag 1 april 2014

Magnolia in combinatie met Studio Light

Mijn bijdrage voor het DML team..
De opdracht was 2 magnolia,s gebruiken.


 De auto op de achtergrond is bij mij liefde op het eerste gezicht, zo leuk vind ik deze stempel. Daar hoort natuurlijk een leuke jongen bij dus is de keuze op deze gitaarspeler gevallen.....



Deze vlinder komt evenals het gebruikte dessinpapier en de diverse items uit de collectie van Studio Light. Ik vind het allemaal leuk bij elkaar passen....




 Dit is de kleinere vlinder, met een smal reepje 3 D tape zijn ze opgeplakt, zo kun je de vleugels een beetje omhoog vouwen.



 De basis kaart heeft een formaat van 13.5  bij 16 cm en is op 5, 10 en 13 cm gevouwen. Het dessin papier is van studio light, is heel iets groter dan de vlakken gesneden, en de randen zijn met de distresser bewerkt en beinkt met bruine inkt.


Hier van de andere kant  te zien. Het gras en de boom is een stans van Marianne Design, de muziekbalk is een stans van Joy.
Ben benieuwd wat iedereen ervan gaat maken succes allen.

Creatieve groet, Emmy

4 opmerkingen:

  1. wat heb je er een werk van gemaakt heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart Emmy, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super prachtige kaart heb je er weer van gemaakt
    en ook zo vrolijk, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne week.
    En ook genieten van het weer ☼

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie combo! Echt 'n heel tof kaartje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen