Volgers

maandag 28 april 2014

geel groene magnolia,s....

Goeiemorgen,

Worden jullie ook zo blij van magnolia? Ik wel......


Deze kaart is gemaakt voor de DML challenge, gebruik de kleuren groen en geel. Als basis heb ik gekozen voor papier uit PP SL 07 enPP SL 06. Dit is gemat op mais geel karton.



De papieren bloemen heb ik nog iets bijgewerkt met copic markers zodat ze twee kleuren geel krijgen. De bloemetjes rand bestaat uit houten bloemetjes welke ook geel gemaakt zijn met copic markers in een bijpassende kleur.
De gele kronkels heb ik gemaakt van dun ijzerdraad waar papier omheen is gewikkeld, in dit geval heb ik een hele klos gekocht bij de wibra.
Je wikkelt het draad om een dunne breinaald en trekt het heel iets uit elkaar.

Hier heb ik ook nog wat glitters eroverheen gestrooid nadat ik er iets lijm op heb gestreken. Voor een beetje bling bling.....



Dank je voor je bezoek, en laat gerust een berichtje achter, vind ik leuk om te lezen.....

creatieve groet,
Emmy

3 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart Emmy, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart, super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen