Volgers

donderdag 24 april 2014

Paper pad en stempels

Hallo studio light fans,

Vinden jullie ze ook zo mooi, Paper pad blokken van studio light.
Hier heb ik mijn favoriet gebruikt PP SL 01
Mijn lievelingskleuren in een blok, wat wil je nog meer.


De appelgroene basiskaart is 15 x 15 dubbelgevouwen, daarop gemat een lila vel van 14.8 x 14.8 daarop gemat een paper pad  dessin vel van 14.6 x 14.6.
3 cm vanaf de linker rand een strook paper pad dessin vel van 7 x 14.8 cm gemat op een lila vel van 7.4 x 14.8.


Op deze strook dessin papier een brede rand lila kant, met daarop een smallere rand lichtgroene kant.
De tekst op de MD creatables komt van een Joy stempel.


Deze prachtige stempel, STAMP SL 74 heb ik gekleurd met faber castell polychromos potloden. Er zitten er meerdere op een vel, geschikt voor allerlei onderwerpen.



 De bloemen onder de roosjes zijn uit twee kleuren karton gestanst, en aan de onderkant bol gemaakt met een embos pen, daarop zijn roosjes van MD geplakt. De blaadjes aan de buitenkant komen ook van een MD stans.

Omdat ik het papier aan beide zijden zo mooi vind, heb ik uit de voorzijde van het basis karton en het lila vel, een vierkant van 13 x 13 gesneden zodat aan de binnenkant de andere kant van het dessin papier te zien is. Zo mooi, zonde om te verstoppen.
                                   

 Met deze kaart doe ik mee aan de sketchy challenges, ik heb sketch nr 2 als voorbeeld gebruikt
Creatieve groet, Emmy


5 opmerkingen:

  1. heel mooi van kleur en zo mooi gemaakt ik vind het schitterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emmy, Wow, wat een mooie kaart. Hele mooie kleurencombi zeg.
    En mooi ingekleurd.
    Top dat je meedoet aan onze challenge bij The Sketchy challenges.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend Emmy! en super datgroen en paars!
    Leuk dat je meedoetmetons op Sketchychallenges!
    hugs
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi I just love this colour combination and the beautiful lace and flowers a stunning creation ...Thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit zijn zeker mooie kleuren, echt een geweldig mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen