Volgers

maandag 14 april 2014

Shabby chic met rozen


                                                                              





Hallo Studio light fans,

Vandaag wil ik jullie laten genieten van de mooie shabby chic lijn, waar je mooie romantische kaarten mee kunt maken.


Als basis heb ik wit karton van 15 x 15 gebruikt, daarop gemat een cremekleurig vel van 14.8  x 14.8 en vervolgens BASIC SC 154.  Ik heb een vierkant van 14.5 x 14.5 uit de rechter bovenhoek van dit vel geknipt.


Van BASIC SC 156 heb ik van de met hartjes bedrukte kant een rechthoek van 13 x 6 cm gesneden en dit op een cremekleurig vel gemat. Dit ongeveer in het midden van de kaart geplakt. A.s linkerkant van deze reep heb ik de afbeelding van STAPSC 1305 gebruikt. Deze is met een kartelschaar uitgeknipt en vervolgens de randen bewerkt met inkt. Van STAP SC 1302 komen het hartje en de button op het strikje van zacht roze organza lint. De button is met glossy accents bewerkt voor een mooi glanzend bol effect.


Uit hetzelfde vel heb ik van de hartjes kant de roos welke rechts onderin de hoek met 3 d tape iets uit de hoek geplakt. De vlinders komen van EASYSC 382.



 Links  onderin de hoek van BASIC SC 154 heb ik deze roos uitgenknipt en bewerkt met bruine inkt.



Kant en knoopjes heb ik gebruikt voor de finishing touch!

Creatieve groet, Emmy

                                   

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje met dit mooie papier heel romantisch groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe en mooie romantische kaart heb je gemaakt, wowww ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen