Volgers

zaterdag 14 mei 2016

Rick 21 jaar


Hallo allemaal,

Ik was de boel wat aan het ordenen en toen kwam ik deze in concept staande blogpost nog tegen. Deze heb ik verleden jaar al gemaakt maar vind het te leuk om niet te laten zien....
Voor mijn zoon gemaakt welke 21 jaar is geworden.
Een mooie gelegenheid om de industrial lijn van Studio Light weer te gebruiken. Ik blijf deze lijn prachtig vinden.



Er zitten heel veel leuke items bij deze lijn dus daar kun je lekker veel van gebruiken.


Ik heb bij de vlaggen gebruik gemaakt van de vlaggen stencils van studio ligt. Reuze leuk en makkelijk om te gebruiken, dus als je een keer een leuke slinger wilt gaan maken....
Er zijn twee verschillende modellen vlaggen.



De vlaggetjes heb ik bevestigd aan ijzerdraad wat omwikkeld is met raffia papier. Aan de uiteinden heb ik er een leuke krul in gemaakt.



Dit is het geheel. De sate stokjes heb ik in klei gestoken waar ik folie omheen heb gewikkeld.
Zo blijft het mooi staan.

Ben benieuwd of ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten