Volgers

woensdag 11 mei 2016

liefde op het eerste gezicht....

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen. Wat heb ik dit keer gemaakt met de prachtige 
Sweet romance lijn van Studio Light.
Ik ben al heel lang gek van de oude fiat modellen. Ik hoop er ooit nog eentje in mijn bezit te krijgen.


Ja en wat zie je dan, een prachtige lijn met mijn favoriete auto erop, juist de fiat.
Daar gaat mijn fantasie wel van werken...... Ik heb een DDBD mal als achtergrond gebruikt. Hierop heb ik een schuifkaart gemaakt.
(beschrijvingen hiervan zijn te vinden op you tube)


Hier is te zien wat er in de kaart verstopt zit al je aan de touwtjes trekt....


Tadaaaa, hier is ie dan, ik vind ze helemaal geweldig!


Helemaal happy word ik van deze auto.


En dit is dan toch ooit mijn wens....
Ik ben erg weg van deze lijn, lekkere frisse kleuren, prachtige afbeeldingen, heel mooi dessin papier, het bied heel veel mogelijkheden tot het maken van de leukste creaties!

Lees graag wat jullie er van vinden!

Creatieve groetjes,

Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten