Volgers

maandag 16 mei 2016

Bloemenpret onder je theepot!


Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook, je hebt wel leuke onderzetters voor de kopjes maar voor de kan met thee, mmm eigenlijk niets leuks te vinden.
Dan ga je zelf aan de slag... met deze leuke MDF bloem.


Deze MDF bloem heb ik eerst wit gemaakt met gesso. 
Als basis een leuk dessin scrap vel uit de Sweet Romance collectie van Studio Light.
Dit mat je erop met gel medium. Vooral de randen extra goed insmeren. Vervolgens alle losse items welke je erop wilt hebben met gel medium op het basis vel gemat. Dit alles laten drogen en dan nogmaals met gel medium alles aflakken, ook de zijkant.. Als dit droog is de onderkant nog van een laagje gel medium voorzien.
Het 3D plaatje komt uit de Love & Home collectie. Heb daar alleen het eerste plaatje van gebruikt.
De rest hoef je niet weg te gooien, daar kun je nog weer een leuk kado kaartje van maken.


Ik heb hier later ook nog bijpassende onderzetters bij gemaakt. Hoe ik dit gedaan heb, heb ik beschreven in een  blogpost van Studio Light welke op 22 mei gepubliceerd wordt.

Hoor graag of ik jullie heb kunnen inspireren hiermee!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten