Volgers

donderdag 5 mei 2016

pan pastel en embossingpoeder

Hallo allemaal,

Ik ben erg gecharmeerd van de combinatie pan pastel en embossing poeder. 
Daar kun je hele mooie kaarten mee maken....
Ik heb fluweel papier bewerkt met pan pastel. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: 
Turquoise 580.5, Permanent green 640.5,  Violet 470.5 en Magenta 430.5.


Uit het met pan pastel bewerkte vel heb ik een vierkant van 13 x 13 gesneden, en hier met versa mark inkt een bloem op gestempeld, en bestrooid met wit embossingpoeder. Dit gesmolten met de heat gun.
Deze bloem gemaskerd en nog en keer gestempeld met versa mark inkt en het embossingpoeder gesmolten. De vlinder heb ik op dezelfde manier bewerkt en uitgeknipt. 
Tot slot nog de tekst gestempeld.
De bloem stempel is van Studio Light, de vlinder en de tekst van Marianne Design.
Lees graag of ik jullie heb kunnen inspireren!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind


2 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige kaart. Heel mooi die kleuren en dan met wit embossen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt heel mooi!!!
    Inspirerend zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen