Volgers

dinsdag 22 november 2016

Winter wonderland...




Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog.
Met de winter in aantocht kon ik het niet laten om jullie te trakteren op een creatie in winterse sferen.


Voor de gekozen kleuren heb ik dit prentje van Studio Light als uitgangspunt genomen.
Papicolor heeft prachtige kleuren in de collectie, voor deze creatie heb ik de volgende kleuren gebruikt.


De stansen zijn van Noor, Marianne Design,  Studio Light en Crealies. Het geemboste gedeelte heb ik aangezet met blauwe inkt.
Ik heb nootbruin en anjerwit als basiskleuren gebruikt. 


De losse gedeeltes vastgezet met een splitpen.


Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb kunnen geven om ook met deze prachtige frisse kleuren van Papicolor aan de slag te gaan.
Veel plezier en dank voor je bezoek!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind




1 opmerking: