Volgers

maandag 7 november 2016

Scrappen met Frozen Forrest

Hallo allemaal,

Restjes papier weggooien doe ik bijna nooit, zo zonde. Ik heb hier wat restjes samen op een scrapvel gemat. De randen telkens beinkt met walnut stain distress inkt.


Ik heb de Frozen Forrest lijn van Studio Light gebruikt hiervoor. Het scrapvel heb ik eerst op een karton van 30 x 30 gemat.


Het en der wat prenten uit deze lijn op het geheel verwerkt.


Ook stansen gebruikt. Hier heb ik eerst uit het karton een venster uitgesneden, daarachter de afbeelding gemat.
De stans is even groot als de ontstane rechthoek.


De boompjes zijn ook erg leuk om te verwerken.
Zowel de boompjes als de stans van het hert zijn gestanst uit metallic karton.


De uil is met 3D tape vast gezet. Zo zweeft ie als het ware net boven het papier.


Dit randje heb ik onderaan gemaakt. De sterretjes uit deze rand zijn ook nog weer los te gebruiken.

Ik hoop dat ik jullie een idee heb gegeven over wat je met restjes kunt doen.
Creatieve groetjes,
Emmy Wind


2 opmerkingen: