Volgers

donderdag 17 november 2016

6 kleine vogeltjes die zaten op een tak......


Hallo allemaal,  

Fijn dat jullie weer  jullie mijn blog weer bezoeken.
Ook nu weer een creatie gemaakt voor Hip-Hoi.
Mijn blogpost met die leuke vogeltjes van Marianne Design heb ik jullie al laten zien. Ik vind die vogeltjes zo schattig dat ik er weer mee aan de slag ben gegaan.


Ik heb ze twee maal naast elkaar gestempeld met versa mark inkt. Wel de linker en de rechter kant wat ik niet gestempeld wilde hebben afgeplakt met tape. Het is even puzzelen maar het resultaat goed gelukt. 
De swingkaart is gemaakt met een stencil van DDBD. Zo fijn om mooie dingen mee te maken.



Omdat ik het jammer vond om dit plaatje dubbel te vouwen heb ik deze afdruk met knijpers op de kaart vastgezet. Als je de kaart wilt versturen haal je de afbeelding uit de knijpers en legt deze dan tussen de kaart.


Studio Light heeft een mooie rand stans met blaadjes. Deze heb ik gebruikt om wat versiering op de kaart aan te brengen. Het ge-emboste gedeeltes heb ik, toen ze nog in de stans zaten, bewerkt met walnut stain disstres inkt. De vogeltjes heb ik weer ingekleurd met brusho poeder. Doordat je de stempelafdruk met embossingpoeder stempelt lopen de kleuren niet uit buiten de lijnen.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Marianne Design.
Prachtige pastel kleuren....

Hopenlijk heb ik jullie met deze kaart kunnen inspireren.
creatieve groetjes,
Emmy Wind




2 opmerkingen: