Volgers

zondag 13 november 2016

Geluk........ zit in de kleine dingen

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bijdrage voor het HIP - HOI design team.
Blij was ik toen ik hoorde dat ik was uitgekozen als DT lid.
Met mijn leuke pakket, in helemaal mijn stijl, lekker fleurig papier, en een superleuke stempel, en nog andere leuke dingen ben ik aan de slag gegaan.


Ik heb de stempel van Marianne Design (vogeltjes) op aquarel papier gestempeld met versa mark inkt. Dit bestrooid met adirondack embossingpoeder, kleur espresso. Dit is een heel donker bruine kleur.
Op deze manier heb ik ook het leuke sierrandje en de tekst gestempeld.


Dan kan wat mij betreft het kleurfeestje beginnen..... De ondergrond van de kaart met veel water, gemengd met een een beetje brusho poeder bespat tot ik het gewenste kleurresultaat had.
Dit gedroogd met de heat tool. 


Deze stempel van de van Marianne Design is ingekleurd met brusho poeder, ik heb dezelfde kleuren als de ondergrond gebruikt.


De randjes heb ik bewerkt met distress inkt, kleur walnut stain.
Zo leuk om te doen! Ik heb nog een kaart met deze stempel gemaakt maar dan weer ff anders gebruikt!
Deze krijgen jullie later ook nog te zien.

En? Heb ik jullie hiermee een beetje inspiratie kunnen geven?

creatieve groetjes,
Emmy Wind



2 opmerkingen: