Volgers

vrijdag 6 juni 2014

vintage foto,s bruin en blauw

Hallo studiolight fans,

Dit is ook een favoriete kleuren combinatie van mij, bruin en lichtblauw. Onlangs zijn er nieuwe vellen toegevoegd aan de vintage lijn en die passen perfect bij de al bestaande basis vellen.
Als basis heb ik kraft karton gebruikt.

  

De materialen welke ik gebruikt heb zijn:
                                                                      STAPSL 1310   


Met de folding die van Nellie Snellen kun je prachtige rozetten maken. Extra mooi is dat de basisvellen aan beide kanten bedrukt zijn. De papieren bloem is van EASY SL 355. Je hoeft niets te knippen, wel heb ik de achterkant iets bol gemaakt met een embospen.


De mooie libelle is geplakt op een kleinere maat folding die. De hartjes zijn bewerkt met glossy accent voor glans en een lichte bolling.


 Kijk eens hoe mooi de plaatjes zijn. De randen zijn bewerkt met een disstresser, en vervolgens beinkt met lichtblauwe iriserende inkt. Dat is op de foto  niet zo goed te zien jammer genoeg....


Het geheel is afgemaakt met knoopjes in een bijpassende kleur.
Creatieve groetjes van mij....


                                   

                                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten