Volgers

dinsdag 7 juli 2015

Summer at the beach....

Hallo allemaal,

De nieuwe 3 D stans blokken hebben jullie vast al wel gezien. Ik krijg erg zin in zon, zee en strand, tijdens het maken van kaarten uit dit blok.
Prachtig zijn ze, er zitten 12 vellen in en ook nog wat extra items om je kaart mee te versieren.


Summer at the beach....


Dit is het orginele kaartje. Maar ik vind het leuk om er dan nog iets bij te maken, hoeft niet maar mag wel...


Dit is wat ik er van gemaakt heb. 
Een stuk jute achter de twee rondjes geplakt. 
Een stuk touw van knopen voorzien en dit met het lijmpistool vastgezet.


Het binnenste van de band heb ik ook uitgeknipt zodat de achtergrond van het plaatje te zien is.


Glossy accent gebruik ik om afbeeldingen van een lichte bolling met glans te voorzien.
Bij deze kaart heb ik dit gedaan met de schelpen, en de twee rondjes links bovenin de hoek van deze kaart.


Zo is de glans van de rondjes en de schelpen wat beter te zien. 
Inmiddels zijn er ook bijpassende tekstlabels van deze serie uit, heb ik hier nog niet gebruikt maar op volgende creaties zul je ze zeker tegenkomen, erg leuk zijn ze.
Ook komen er nog stempels, ik heb al een voorproefjes gezien, verheug me er nu al op zo mooi.
Ben benieuwd naar jullie creaties, gemaakt met dit blok.


Creatieve groetjes,
Emmy

1 opmerking: