Volgers

zondag 19 juli 2015

Summer at the beach nieuws....

Hallo allemaal,

Buiten is het 36 graden, daarom zit ik lekker binnen met mijn blote voeten op een koude tegelvloer deze blogpost te verzorgen.
Ik heb er een schudkaart van gemaakt.


Wat is ie toch mooi, Summer at the beach  lijn....
Neem nou dit zeepaardje, dat vroeg gewoon om een mooi onderwatertafereel.
Ik heb de DDBD Shape Art Label Mirror hiervoor gebruikt.
Dit heb ik getekend op een aqua blauw kleurig karton en uitgeknipt.


Vervolgens heb ik een maat kleiner op UNI JBS 14 getekend.
Hier heb ik eerst de DDBD Mask art wavey stripes opgelegd en deze door de double do gehaald. 
Hier ben ik eerst met versa mark inkt overheen gegaan, en heb daarna de mal van het papier gehaald.
Vervolgens met zilverlkleurig pan pastel de stippels gebwerkt.


Het prachtige zeepaardje uit de collectie....


Een collega DT lid kwam met dit idee, plak een rond plaatje (in dit geval een schelp) in een bierdopje. Doe hier glossy accents overheen en voila, een mooi glanzend item. Ik heb hier ook nog aqua blauw parelkoord gebruikt. 


Een beetje van mezelf, schelpen geraapt op het strand van Scheveningen, en wat schelpen welke ik kocht bij de kringloop winkel.


Bij deze serie zitten ook tekstlabels in het nederlands en engels.
Deze past wel leuk bij het zeepaardje.


De zilveren bubbels zijn gemaakt met een memory box mal. Ik heb een mica sheet uitgeknipt, daarop de DDBD shape art label mirror gemat, nadat ik het binnenste van het dessin papier ook uitgeknipt heb. Dit geheel heb ik met 3 D tape op de ondergrond gemat nadat ik er diverse gekleurde pailletten op gestrooid heb. Zo heb je ruimte tussen de kaarten en bewegen de pailletten als je met de kaart schud.


Een kraal als parel in de schelp, een stuk touw met knopen er in, en wat pluizig materiaal ertussen geven het een leuk effect.


Fijne dag en veel creatief plezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten