Volgers

zaterdag 11 juli 2015

Cirkels met brusho ingekleurd


Hoi allemaal,

Ik ben dol op brusho. Wat kun je daar toch leuke dingen mee doen.
Ontdek steeds meer mogelijkheden. die zullen tzt ook wel op mijn blog te zien zijn.


Hier heb ik cirkels met versa mark inkt gestempeld op aquarelpapier.
Dit bestrooid met zwart metallic glanzend embossing poeder.
Nadat je dit gesmolten hebt kan het feest beginnen....
Althans dat vind ik...

Maak het papier nat.
Schud weinig brusho poeder (je hebt echt niet veel nodig) op een schilderspaletje.
(Wat over is kun je er rustig op laten zitten, als je er met een vochtig penseel intipt dan kun je er zo weer mee aan de slag.)
Pak een (aqaurel) penseel en kleur de vlakken in met de gekozen kleuren.

Als het droog is snijd je de randen eraf tot je een mooi vierkant hebt.
Mat dit op bijpassend achtergrond papier. In dit geval heb ik blauw en zwart gebruikt. Dit geheel heb ik op zacht groen linnen karton gemat.

Creatieve groetjes,

Emmy Wind


1 opmerking: