Volgers

donderdag 2 april 2015

mannen kaart

Hallo allemaal,

De Industrial collectie van Studio light is al weer geruime tijd verkrijgbaar. Ik maak er graag kaarten mee omdat deze lijn alles bevat wat je nodig heb om een mooie kaart voor een stoere man te maken.


Als basis heb ik kraft karton gebruikt. De 3 D afbeelding past daar mooi bij.
Studio Light heeft ook erg mooie uni scrapvellen in de collectie.
Bij deze kaart heb ik UNI IN 17 als achtergrond voor het dessin papier gebruikt.
De kleuren passen perfect bij de bijbehorende vellen.


De bandensporen is een stempel van scrapberry. In dit geval zaten er 4 verschillende op een sheet. In dit geval heb ik gestempeld met versa mark inkt en bestrooid met koperkleurig embossing poeder. De brad is ook uit de collectie. Een erg leuke toevoeging.


De "scrabble" letters zijn van kurk, en zijn met dubbel klevend tape bevestigd.

Ben benieuwd of ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren.

Creatieve groet,
Emmy


2 opmerkingen:

  1. Super stoere en mooie kaart Emmy!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, vooral heel leuk om te zien hoeveel verschillende kaartjes je kan maken met de Industrial collectie.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen