Volgers

woensdag 15 april 2015

Dammen

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel, voor je het weet ben je een week verder en realiseer je je dat er al een week niets geplaatst is... oeps..
Bij mij is het soms gewoon hollen of stilstaan maar hier is er dan weer een.


Ik heb gekozen voor een kaart voor een dam liefhebber. Een vrij strakke kaart voor mijn doen, en ook niet echt kleurig maar leuk vind ik het wel zo.
Het past gewoon bij elkaar.
Het 3 D plaatje is van Hobby Idee
De witte damstenen heb ik uit 3D foam gestanst. 
De grote letters zijn van Nellie Snellen, zijn erg mooi.
Het achtergrond vel is van Wekabo.
De kleine letters zitten in een blokje uit de collectie van Tim Holz.


De basis kaart is van wit linnenkarton 13.5 x 13.5.
Daarop groen effen papier 13 x 13.
Daarop het dessin vel 12.5 x 12.5.
De 3 D afbeelding heb ik gemat op groen effen papier 8 x 9.
De letters zijn op een reepje groen effen papier gemat.
Tot slot nog een reep crispy lint.
En klaar is de kaart!

creatieve groetjes Emmy

1 opmerking:

  1. Niet heel veel kleur maar wel een hele leuke kaart. Alles heel mooi gecombineerd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen