Volgers

dinsdag 28 maart 2023

Vlinders en distress oxide inkt

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog. 
Met deze kaart ben ik vooral met de achtergrond bezig geweest. Ik hou erg van vlinders en deze prent had ik al bij de hand. Net zo lang met de distress oxide aan het spelen geweest tot ik tevreden was en vond dat de kleuren mooi pasten bij het plaatje.


Heerlijk ontspannend werk dat "kliederen" met distress oxide inkt en ondertussen in gedachten al bezig met hoe het eruit moet gaan zien.
Vaak lukt dat en soms verander ik toch wat aan het beeld wat ik in gedachten had. Dat gepuzzel is voor mij een deel van de charme van het creeeren.
Hoop dat jullie het leuk vinden en laat gerust een reactie achter. ik vind het leuk om deze te lezen!

creatieve groetjes,
Emmy Wind


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten