Volgers

zondag 5 maart 2023

kerstkaarten 2023


Hallo allemaal,

Ik ben weer helemaal in de creatie modus. Iedere dag zit ik in mijn hobbykamer lekker te fröbelen.
De ene keer gaat het lekker vlot en soms moet ik er wat meer moeite voor doen. Ik heb dan ook nog heel wat projecten klaar liggen welke in de basis klaar zijn maar de finishing touch mist nog.


Deze kaart heb ik gemaakt van een lijn van Studio Light van al een aantal jaar geleden. Dit plaatje is mijn favoriet. Zo schattig! Met wat stansen er een eigen draai aan gegeven.


Deze kaart ben ik heel happy mee. de achtergrond is gemaakt met distress oxide. Mijn favoriete spul om mee te werken. De gnoompjes vind ik zelf ook zo schattig! Staan in de sneeuw te genieten! In de  huisjes op de achtergrond brand licht, is op de foto niet zo goed te zien.
Lees graag wat jullie van deze creatie vinden!

creatieve groetjes,
Emmy Wind

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten