Volgers

maandag 13 maart 2023

Slim line vlinderkaart



Hallo allen,

Slim line kaartjes maken moet ik me nog in bekwamen maar deze ben ik wel tevreden over.
De achtergrond is met de gelli plate gemaakt.
Zo af en toe heb ik zon bui en ga ik een heleboel achtergronden maken. Heb ik een kaartje nodig dan snuffel ik hier ook tussen om te kijken of er iets passends tussen zit. 


Ik heb de kaarten bewust schuin gemat. Geeft een net wat speelser effect.
De vlinder is uit wit papier gestanst en heb ik een kleurtje gegeven met distress inkt.
De vlinders zijn door middels van een zwart stippellijntje verbonden met elkaar. 
Ik heb er her en der dew drops op gemat.
Met deze kaart wil ik mee doen aan de Kaartjes Inspiratie Challenges, thema is Vlinder(s).
Lees graag wat jullie er van vinden.

creatieve groetjes,

Emmy Wind

2 opmerkingen:

  1. Je kaart is heel mooi met een prachtige achtergrond, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge Blog. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen