Volgers

zaterdag 5 september 2015

winter memories warm wishes & love

Hallo allemaal,

Tsjonge wat een weer vandaag. Ideaal om kerstkaarten te maken dus ben ik lekker aan de slag gegaan met de nieuwe Winter Memories lijn van Studio Light.
Liefde op het eerste gezicht wat mij betreft....


Ik heb als basis een A4 kaart dubbel gevouwen. Op het bruine UNIVI04 papier heb ik het muzieknotenpapier gemat. BASIS WM 200, ik vind dit zo,n leuk papier!
I

Dit prachtige 3D plaatje zat op EASY WM 491
Op de kerstballen heb ik een drup glossy accents gedaan. Voor een mooie glans en bolling.
Ook het roosje heeft een drupje gekregen.


Dit witte bloementoefje past helemaal bij de kleuren van deze serie, zacht blauw, off white en bruin.


De kerstboom op deze kaart heb ik gemaakt van een onlangs door Studio Light uitgebrachte Flagline stencils.  Er zijn twee modellen, dit model heeft een driehoek vorm met schulprand.. Door deze op zijn kop op het papier over te trekken krijg je de "kerstboom". Multifunctioneel te gebruiken dus.....
Het tekstlabel heb ik van EASY WM 493 gehaald. Keuze uit meerdere teksten.


Ik heb de kaart versierd met kant, organza strik, embellisments, mini strikjes, strass steentjes, crackle lint, bolletjes slinger (is eigenlijk om in de kerstboom te hangen...) en een bloementoefje van diverse paper flowers met watten erachter.
De randen zijn bewerkt met walnut stain distress inkt.

Ben benieuwd of jullie ook van deze serie gaan houden....


Creatieve groetjes,
Emmy 


1 opmerking: