Volgers

zaterdag 19 september 2015

Feest boekje.....

Hoi allemaal,

Summer at the beach, zo lekker zomers met weer heel veel prachtige vellen met allerlei moois erop.
Vrienden van ons waren onlangs 25 jaar getrouwd. Mooie gelegenheid om met deze lijn iets leuks te gaan maken. Ik heb van twee papieren zakjes een "boekje" gemaakt.
De opening van het boekje zit aan de rechterkant, zodat ik daar nog een leuk label in kon stoppen.


Op de voorkant heb ik een rechthoek van SCRAP SB 04 gemat. Ik heb dit zo gesneden dat het prachtige strandhuisje erop kwam. De schelpen links zitten op EASY SB 470.
Rechtsonder zie je weer een van mijn bierdopjes. Ik heb deze eerst bewerkt met inka gold, kleur turquoise. Dezelfde kleur glitters erin gestrooid op een laag lijm en dit laten drogen. Vervolgens een item van STAP SB 1339 in de dop geplakt en er tot slot glossy accents op gestreken.


In het zakje zit dit label.  Het achtergrond papier is BASIS SB 195.  Het schip en de wolken,  heb ik met memento inkt, kleur rich mocca gestempeld en met mijn faber castell polychromos potloden ingekleurd. De meeuwen heb ik vanEASY SB 474 gehaald,  en het opgerolde papier, het label met friends erop en de schelpjes van EASY SB 470.


Voor de binnenkant heb ik BASIS SB 194 gebruikt. 
Het 3D plaatje komt van EASY SB 472. Achter dit plaatje heb ik met een spellbinder stans een rechthoek gestanst uit BASIS SB 195. Het tekstplaatje zit op EASY SB 476.  De teksten zijn in het nederlands of engels, voor diverse gelegenheden, erg leuk om te gebruiken!


Deze twee beauty,s komen van EASY SB1339.  Het verticale randje heb ik langs de schelpen uitgeknipt en met 3 D tape vastgezet. Het bootje naast de vuurtoren is een houten item. Deze heb ik met de molotov marker witte zeilen gegeven, en met de stift een blauwe romp.


Studio Light heeft ook flag line stencils.  Deze heb ik gebruikt voor dit label, welke ik in het achterste zakje heb gestopt.
Het plaatje komt van STAP SB 1341. In het echt ziet ie er nog mooier uit....
De schelp komt van EASY SB 474  en het tekst kaartje is te vinden op EASY SB 476.



Dit is de achterkant met ook al weer van die prachtige plaatjes, het hartje is van STAP SB 1342,  de tekst is van STAP SB 1341. Ik heb ze met een stans wel iets kleiner gemaakt, paste wat formaat betreft weer net iets beter. De schelpen zijn echt. Verder nog een paar houten figuurtjes voor decoratie gebruikt.
Het zomert op het moment niet echt, maar ik hoop dat jullie hier wel een warm gevoel van krijgen....
Creatieve groetjes,
Emmy







3 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi boekje ! Ik ben ook helemaal fan de nieuwe vellen en boekjes ! Ben er ook al leuk mee aan de slag gegaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een geweldig mooi boekje, helemaal in mijn thema; zand, strand e.d. is helemaal mijn ding, vind het boekje dan ook helemaal geweldig.

    Groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super gedaan en deze lijn blijft gaaf
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen