Volgers

vrijdag 26 mei 2023

Maand mei, Tiets creatieve wereld!


Hallo allemaal,

Nog steeds ben ik in kerstsferen, haha, nooit van mezelf gedacht, maar ik blijf het leuk vinden. Soms ga ik voor een simpele kaart, en soms wat drukker. Deze keer een simpele kaart welke ik goed gelukt vind.
Het dessin papier komt uit het blok Winter Wonderland van Marianne design. Mooie zachte winterse kleuren. Ik was meteen om en heb het blok gekocht, en deze kaart ermee gemaakt.


Onderstaand model is een model van Ineke Bezemer, kwam ik op Pinterest tegen, prachtig model om mee bezig te gaan.
 Het dessin papier is van Studio Light, ook al wat jaren oud, maar ik hou zo van deze kleuren.


Deze beide kaarten komen in mijn kerstalbum van Tiets creatieve wereld!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten