Volgers

vrijdag 26 mei 2023

Ik zie sterretjes....



Hallo allemaal,

Deze kaart komt in het album  (12 months of christmas) van Create it with hobbyvision. Het thema voor de maand mei was postzegels of tickets.


Ik heb allebei maar gedaan, kon niet kiezen..... 
Mijn man verzameld postzegels en dan mag je even op zoek naar wat zegels welke passen bij je creatie.
Het papier wat ik gebruikt heb ik al heel wat jaren in mijn bezit. Ik blijf het mooi vinden, mijn probleem is dan dat ik het zo jammer vind om te gebruiken.... 
Ahum, herkennen jullie dit? 
Maar met dit idee in mijn hoofd moest het papier er toch aan geloven. 
De randen zijn met gesso bewerkt nadat ik ze eerst opgeruwd heb met de distresser.
De sterren met de dikker rand zijn bewerkt met glossy accents (ranger) en daar wat glitter op gestrooid. Het is tenslotte voor kerst, dan mag het wel wat extra glitter hebben vind ik.
Lees graag of jullie het wat vinden....

creatieve groet,
Emmy Wind




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten