Volgers

maandag 5 oktober 2015

Splash!


Hallo allemaal,

Stempelen vind ik steeds leuker, als DT lid krijg ik van tijd tot tijd hele mooie weer toegestuurd, zoals ook deze uit de summer at the beach serie.


De zomer is eigenlijk al een beetje voorbij maar voor mij geen reden om er geen kaartje meer mee te maken, als een idee zich eenmaal vormt in mijn hoofd dan wil ik het ook uitvoeren, zoals deze easel schudkaart.


Memory box heeft een hele leuke bubbels stans. Deze heb ik uit een soort foam gestanst en op parelmoer glans papier gemat.
Hier heb ik vervolgens pailletten  in gedaan in diverse kleuren.
Eerst heb ik met stazon opaque kleur Ivory Black de zeepaardjes, vissen en wier op mica gestempeld.
Met smal 3d tape aan de randen heb ik deze om de bubbels heen gemat. Daarop heb ik de "rest rand" van een spellbinder stans gebruikt als "lijst".


De fles heb ik op uni papier gestempeld met zwart, daarna er nogmaals met versa mark inkt op gestempeld en bestrooid met clear glitter embossing poeder. Vervolgens met glossy accent de fles opgevuld, zo lijkt ie net vol.
Dit dopje hebben jullie in mijn blogposten al vaker voorbij zien komen. Deze keer heb ik in het dopje flink wat lijm gedaan, daar aquakleurig glitter op gestrooid. Dit wat laten drogen, daarna dit plaatje erin gestopt en met glossy accent vast gezet.


Aan de onderkant nog wat schelpen e.d. geplakt om het "zeebeeld" compleet te maken.
Fibre garen heb ik om de lijst heen geplakt.
Lees graag wat jullie ervan vinden.

Creatieve groetjes Emmy



3 opmerkingen:

  1. Onwijs mooi gemaakt Emmy!!
    Leuk met de glitter sequins, het pareltje en de schelpen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart! Erg leuke details.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt, leuke details overal. Alleen het garen eromheen had van mij niet gehoeven, verder is hij top.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen