Volgers

dinsdag 5 mei 2015

hieperdepiep


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik alweer twee nieuwe volgers van harte welkom heten. 
Fijn dat ik jullie mag verwelkomen op mijn blog.


Voor wie niet op een festival zit, even een kaartje wat ik onlangs gemaakt heb.
Bij de action hadden ze erg leuke blokken. Deze zijn weer erg leuk te combineren met 
de achterkant van dit vel , uit de Flower Delight collectie van Studio Light.
De stippeltjes maken het weer erg vrolijk, de vlaggetjes heb ik apart uitgeknipt en met 3d foam tape opgeplakt.


Het gele lint is bestempeld met zwarte inkt. Haal de stempel niet direct van het lint af, zo kan het lint de inkt opnemen, voor een mooie duidelijke stempel.

Creatieve groetjes,
Emmy

2 opmerkingen:

  1. Het is een lekker vrolijk kaartje geworden. De leuke kleurtjes knallen heerlijk van mijn beeldscherm af.
    De tekst op het lint is een super origineel detail.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart met die vlaggetjes en de rozetjes. Je starburstkaart is erg mooi geworden, mooi model en mooie kleurtjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen