Volgers

maandag 12 januari 2015

Shabby Chic drieluik

Hallo allemaal,

Deze blogpost is een echte shabby chic blogpost.
Omdat de bovenste foto te breed was om te vergroten heb het drie luik  apart gefotografeerd, zo is alles goed te zien.


Ik heb drie stukkken karton als basis genomen. Voor de buitenste twee heb ik van de DDBD shape art mal nr 470.713.110 de rand gemaakt, en ook de delen dessin papier vorm mee gegeven.


De buitenste twee deurtjes heb ik bewust wat rustiger gehouden, omdat er op de middelste al heel veel te zien is....
De nieuwste romantic pictures zijn hierop verwerkt. Ik vind ze zo mooi. De randen heb ik bewerkt met okerkleurige inkt. 
Links onderaan op de mal heb ik een item uit de chip board collectie gebruikt.


Is ze niet prachtig, zo mooi om te gebruiken voor vintage creaties.
Het dessin papier wat ik als basis heb gebruikt is een scrapvel
Wat ik zo prachtig vind aan dit papier is dat er bijzonder mooie dessins op staan, rechts onder op het plaatje is hiervan nog een stukje te zien....


Op de deurtjes heb ik meerdere lagen dessin papier op elkaar gemat en de randen ook weer met de ddbd mal gemaakt. 
Rechts onderaan het plaatje is een brad gebruikt.


Deze prachtige roos is op chipboard  gedrukt, daardoor  springt het er wat meer uit. Bijkomend voordeel is dat je ze zo uit het karton kunt drukken.


Het hartje rechtsboven is ook van chipboard, zien jullie het vogeltje rechts, weer zo,n mooi detail op het dessin papier.
Het randje papier wat  onder het hartje doorloopt zit aan het scrapvel, ik vind ze altijd erg leuk, en gebruik ze dan ook graag.


De achterkant van de creatie heb ik beplakt met basis SC 155
Voor deze creatie heb ik alles van de  SHABBY CHIC COLLECTIE
gebruikt.
Daarnaast nog wat houten figuutjes, bolletjes lint en organza lint gebruikt om de kaart af te maken.

Met deze kaart wil ik meedoen met de we love vintage challenge nr 39 welke loopt tot 17 januari 18.00 uur.
En aan deep ocean challenge blog kant en parles.
Ben benieuwd of ik jullie hiermee heb kunnen inspireren....

groetjes Emmy




7 opmerkingen:


  1. Je hebt echt een prachtige drie luik creatie
    gemaakt, die mooie plaatjes zijn daar idd
    erg leuk voor ☺

    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vintage drie-Luik laat je ons zien Emmy. Hoe langer ik blijf kijken hoe meer ik zie!
    En dan al die stiksteekjes met de hand aangebracht....
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Emmy...wat een plaatje om een heel mooi plekje te geven.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige drieluik Emmy en die zal zeker een mooi plaatsje krijgen
    gezellig dat je hem mee laat doen aan onze challenge bij WLVC
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende drieluik Emmy!!!
    Echt onwijs mooi gemaakt, daar mag je trots op zijn...
    Fijne avond en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig drieluik heb je gemaakt en dan al die steekjes nog met de hand gedaan.En er is ook zoveel op te zien. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda dt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is heel mooi gemaakt, prachtig drieluik zo! Bedankt voor je deelname aan WLVC.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen