Volgers

vrijdag 2 januari 2015

gelukkig nieuwjaar

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik beginnen met iedereen een fantastisch en creatief 2015 toe te wensen....

Waarom begin ik mijn eerste blogpost van januari met een kerstkaart.....


Nou dat komt zo..
Deze kerstballen had ik een hele tijd geleden voor een andere challenge ingetekend, en vervolgens gekleurd,  maar ik kon de desbetreffende challenge niet weer vinden.


De kerstballen heb ik op de doodle manier ingetekend, en vervolgens met potloden een kleurtje gegeven. 

Deze kaart doet mee aan de Kaartjes inspiratie challenge 
Tot vananvond 22.00 uur kun je je kaart plaatsen.....

Het is een  bingo, vind ik persoonlijk altijd leuk om mee aan de slag te gaan.
In dit geval heb ik het volgende rijtje gebruikt: 
kerstballen, rood/groen en glitter.

Mijn eerste kaart voor kerst 2015, zo vroeg was ik nog nooit.... haha.

Creatieve groetjes,
Emmy 




3 opmerkingen:

  1. super mooi gemaakt, apart hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart. En je kunt niet vroeg genoeg beginnen met je kerstkaarten zeg ik maar zo, hihi. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dit is ook echt een super kaart ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen