Volgers

donderdag 23 januari 2014

En dan nu de mannen!




 
Voor mannen vind ik het wel lastiger om kaarten te maken. Frutsels en zo vind ik dan niet zo passend maar wat plak je er dan wel op..... Het achtergrond papier is een deel van een scrapvel wat ik ooit ergens gehaald heb, maar nu heel passend vind voor deze kaart.


Deze prachtige 3D afbeelding is van studio light, EASY SL 98. Je hoeft er niets aan de knippen en dat is ideaal. De afbeelding is geplakt op een stukje behangpapier.


Ben erg blij met de creatables van MD welke heel leuk op een mannenkaart passen. Ik heb zilverkleurig plakband op papier geplakt en toen gestanst, zo krijg je de zilverkleurige onderdelen mooi op de kaart.


Creatieve groetjes van Emmy

Gebruikte materialen, basiskarton 13,5 x 27, dessin papier, effen achtergrond papier, hartelijk gefeliciteerd embos mal, eyelets, creatables en de knipvel afbeelding.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart Emmy, top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind mannen kaarten ook heel moeilijk maar deze is erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannen kaart, goed gelukt hoor ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen