Volgers

dinsdag 7 januari 2014

Bestie stempel

Hallo hier ben ik weer.....


Ben aan het oefenen met copic markers, ben ook erg fan van deze Bestie stempel, en dat maakt het oefenen erg leuk.....
Met deze kaart wil ik meedoen aan de Bestie challenge!



Het dessin papier komt uit PP SL 02, en de blauwe kleur iets bijgewerkt met de copics. 



 De papieren roosjes zijn verwerkt in een boeketje van veertjes, gekleurde meeldraden en vastgemaakt met een strikje van kant.



 Zo van de zijkant genomen kun je de opbouw mooi zien. Je krijgt wat meer diepte in de kaart door 3D tape te gebruiken.


Hier is mooi te zien hoe goed de kleuren combineren met elkaar, het zijn ook nog, toevallig, mijn favoriete kleuren......

 
De hartjes zijn bewerkt met glitter gel pennen, maar daar is op de foto niet zo veel van te zien. 



Deze leuke digi komen van Noor design. Erg leuk om mee te werken!

Creatieve groetjes van Emmy!

Laat gerust even weten wat je er van vindt!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Emmy, Wat een prachtige kaart en wat een heerlijk felle kleuren heb je gebruikt, daar hou ik van! Je hebt hem prachtig gekleurd en het is een prachtig geheel. Superleuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls designs! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren combi, en wat heb je die mooi
    gekleurd, ik vind hem helemaal te gek je kaart !
    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart Emmy. Je hebt de kleurencombinatie consequent doorgevoerd en dat geeft een leuk resultaat vind ik. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij My Besties Dutch Girls designs...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schitterende kaart heb je gemaakt Emmy, ik vind hem helemaal geweldig, mooie kleuren ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen