Volgers

maandag 17 april 2017

Kleurige bloemen felicitatie

Hallo allemaal,

Wie mijn blog vaker bezoekt weet dat ik erg van de kleurtjes ben...
zo ook hier weer.


Ben met brusho poeder gaan strooien op aquarelpapier. Nat sprayen en dan geduld hebben...
Nou is dat niet mijn sterkste kant maar hier is het wel gelukt.
Wat een mooie kleuren explosie, jaaaa hier word ik erg blij van.
Heb het mooiste vierkant eruit gesneden en daar een stempel van Studio Light op gestempeld met embossingpoeder.


De stempel zelf nog wat extra kleur gegeven met brusho poeder, als je dit vermengt met water kun je er prachtig mee inkleuren. Op deze manier lijkt het alsof de bloem erop ligt.

Met wat reepjes nog wat accenten aangebracht hier en daar en klaar is mijn kleurige bloem.
Laat gerust een berichtje achter, ik lees ze graag!

Creatieve groetjes,

Emmy wind

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met heldere kleuren, mooi die grote bloem in het midden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een,prachtige kleurdn Emmy, supermooi gedaan ket je bloem! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen