Volgers

dinsdag 25 april 2017

Een kleurig van Harte gefeliciteerd....

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen.
Wat is spelen met papier toch leuk, steeds ontdek je weer wat nieuws, zo ook nu.



Papicolor heeft prachtig metallic karton in de collectie, deze heb ik als basis genomen voor deze kaart.


Uit hagelwit heb ik 4 vierkantjes gesneden van 4.5 x 4.5.


Deze ben ik gaan bewerken met Distress Oxide inkt.


Je kunt hier prachtige laagjes mee maken, na iedere kleur wel weer drogen met je heat tool, dan mengen de kleuren niet.
Het geeft een prachtig resultaat op het Papicolor papier.


Ook twee repen Hagelwit bewerkt met Distress Oxide inkt,
Ik heb de kleuren spiced marmalade, worn lipstick en broken china gebruikt.
De stroken papier nat gesprayed, door de kleur gehaald, weer gedroogd, en weer nieuwe kleur opgebracht.


Net zolang tot het gewenste resultaat bereikt is, dit is het zogenaamde layeren, en ik ben heel enthousiast over het eindresultaat.


De vierkantjes met de crealies stans een mooi stippelrandje gegeven. 
Dit heb ik ook gedaan met de Turquoise original metallic basiskaart.


De vlinders uitstansen uit de bewerkte reepjes.


Een wit vierkant bewerkt met spetters Distress Oxide.


Als je met een kwastje op een andere kwast tikt nadat je deze in de natte inkt hebt gedoopt, krijg je dit resultaat. De witte ondergrond heb ik zo wat levendiger gemaakt.


Met versafine inkt de tekst op een maat kleiner vierkantje gestempeld met de stempelhulp.


De gebruikte stansen.
Ik heb de volgende kleuren papier gebruikt:


De vlinders heb ik in het midden met 3D tape vastgezet, zo kun je de vleugels iets omvouwen zodat de vlinder bijna los komt van het papier.
Lees graag wat jullie er van vinden.

Creatieve groetjes,
Emmy Wind



3 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een zeer kleurrijk kaartje geworden. Lekker vrolijk!!! Vlinders doen het altijd goed op een kaartje, en kan voor bijna elke gelegenheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gedaan Emmy ! Leuk he die Oxide inktjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart, zo vrolijk. Dank je wel voor de uitleg. Je triple-easelkaartjes zijn ook heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen