Volgers

zondag 24 juli 2016

Stansen en dylusions spray inkt.

Hallo allemaal,

Hoog tijd om weer wat te plaatsen op mijn blog. 


Ik ben nogal van de kleuren en was een tijdje geleden erg enthousiast bezig met dylusions spray inkt.
Allerlei kleuren uitgeprobeerd en had dus nogal wat liggen. Onlangs heb ik jullie al een schilderij
laten zien gemaakt met de prachtige stansen van studio light.
Ik had nog veel papier over en wat nog lang niet uitgestanst.....


Het achtergrond papier komt uit de  paper pad uit de beautiful flowers collectie van Studio Light.


Ook de stansen zijn prachtig uit deze lijn. Ik gebruik ze graag, ze stansen super scherp!
De hartjes van de bloem en het lijfje van de vlinder heb ik bewerkt met glossy accent, doordat dit toch wat nattig is is de inkt gaan reageren. Wel grappig al zeg ik het zelf. 

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.....

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten