Volgers

zondag 10 juli 2016

Flowers & Butterfly,s....


Hallo allemaal,

Ik ben dol op kleurtjes en op werken met spray inkt zoals b.v. dylusions. 
Door deze hobby had ik wel veel achtergrondpapier, maar nog geen bestemming....


Totdat Studio Light o.a deze prachtige VLINDER en BLOEMEN stansen uit ging brengen.
Ik ben absoluut een vlinder liefhebber, dus de keuze voor deze stansen was dan ook snel gemaakt.


Het is even wat werk maar toen ik eenmaal begon met stansen begon het idee voor deze creatie steeds meer vorm te krijgen. 


Op een canvas doek van 30 x 70 eerst een proefopstelling gemaakt.
Ga ik voor horizontaal of verticaal?
Eenmaal besloten kon het matten beginnen, de bloemen met 3D tape, en de vlinders met lijm. 
Heb de achtergrond mooi wit gelaten, zo komen de kleuren het best tot hun recht.
Ben benieuwd of ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.


Wens jullie veel plezier met creëren!


Creatieve groetjes,
Emmy Wind



1 opmerking: