Volgers

woensdag 20 april 2016

Stempelen met embossing poeder...

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op dit blog.
Zijn jullie ook fan van de STEMPELS  van Studio Light?
Ik wel, ze zijn zo mooi en je kan er erg leuke dingen mee doen.
Er zijn al prachtige voorbeelden te zien geweest maar ik wil jullie dit toch nog even laten zien. Ik ben dol op sprayen met inkt en heb dan ook heel wat achtergrondjes inmiddels verzameld. Persoonlijk vind ik het erg leuk om op deze manier stempels te gebruiken.



Met versa mark inkt stempel je een afdruk op je achtergrond. Je strooit er embossing poeder op, bij beide kaarten heb ik seafoam white gebruikt. 
Dit ga je smelten met je heat tool.
De stempel welke ik heb gebruikt hiervoor is STAMP SR 128.
De zwarte randjes zijn gestempeld met STAMP SR 130


Bij deze kaart heb ik in het kader nog wat enamel embossing poeder korrels gestrooid.
Dit verhit je aan de bovenkant totdat de korrels gaan smelten.
Leuk effect geeft dit al zeg ik het zelf....
De stempel welke ik voor deze kaart gebruikt heb is STAMP SR 131
Voor het kader heb ik STAMP SR 128 gebruikt.

Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren...
creatieve groetjes,
Emmy Wind






1 opmerking:

  1. Je brengt mij weer op een idee om ook zoiets te gaan doen, ik heb namelijk ook nog heel wat achtergrondjes liggen. Leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen