Volgers

maandag 11 april 2016

Brusho vlinder....


Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag lag er een setje prachtige stempels van Studio Light in mijn brievenbus. En daar wil je natuurlijk meteen mee aan de slag....
Ik vind het effect van wit embossing poeder op een gekleurde achtergrond prachtig, gebruik dit vaker in combinatie met stempels. 


De achtergrond is gemaakt met dylusions spray inkt. 
De vlinder heb ik gestempeld met clear glitter embossing poeder en ingekleurd met brusho. 
De bloem heb ik, nadat ik deze gestempeld heb, ook nog ingekleurd met brusho, zo komt de afdruk nog wat meer naar voren.
Het tekst stempeltje is een oudere van Marianne Design, blijft leuk deze.

Lees graag wat jullie ervan vinden!

creatieve groetjes,
Emmy Wind


3 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes, met de schitterende vlinder als blikvanger. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooi met dat witte embossingpoeder.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wauwie, de witte embossing poeder geeft inderdaad een super mooi effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen