Volgers

maandag 8 juni 2015

Summer at the Beach


Hallo allemaal,

Allereerst een warm welkom voor weer een nieuwe volger. 
De nieuwe "Summer at the beach"  lijn ligt inmiddels in de winkel. Ik mocht samen met een designteam collega er al mee aan de slag. Wel was de bedoeling om zo min mogelijk toevoegingen te gebruiken.
Het enige wat ik wel heb gebruikt is het UNI JBS 14 papier van Studio Light. Ik hou ervan om met effen randjes achter het dessin papier te werken en met de uni vellen kan dat prima.


Wel een uitdaging moet ik zeggen...
Dit is een van de creaties welke ik gemaakt heb.... ik ben weg van de kleuren welke hiervoor gebruikt zijn, ook de afbeeldingen vind ik bijzonder mooi. Laat de zomer maar komen en dan lekker naar het strand, dat is wat deze lijn uitstraalt. 
Deze kaart is mijn "kale" versie, later zal ik nog een bewerkte versie laten zien.

Hoor graag wat jullie ervan vinden en of jullie ook zo enthousiast over deze nieuwe lijn zijn!

Creatieve groetjes,
Emmy









4 opmerkingen:

  1. Ik krijg gewoon zin in de zomer als ik naar je creatie kijk.
    Super leuk gemaakt.
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar je bewerkte versie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zomerse kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooie strandkaart Emmy!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, deze lijn is inderdaad heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen