Volgers

maandag 6 april 2015

vlinders...

Hallo allemaal,

Dinsdag 1 april (nee nee geen grapje) bestond mijn favoriete hobbywinkel 21 jaar.
Dat vind ik wel reden voor een kaartje. 
Met pan pastel heb ik fluweelpapier bewerkt.
Ik heb haar favoriete kleuren hiervoor gebruikt .


De vlinders heb ik eerst gestempeld met versa mark inkt op fluweel papier en vervolgens met dezelfde kleuren als de ondergrond bewerkt. 
Met een verf stift wat witte accenten aangebracht.
De klaprozen zijn ook gestempeld met versa mark inkt en bewerkt met wit embossing poeder.
De stempel is van Marianne Design. Ik was er direct weg van. Veel vlinders en bloemen en daar hou ik van...
De pan pastel kleuren welke ik gebruikt heb zijn:
640.5 permanent green
470.5 violet
560.5 phthalo blue
430.5 magenta

De hartelijk gefeliciteerd stempel is van Studio Light, gestempeld met versa mark inkt en bewerkt met wit embossing poeder.

De vlinders zijn met een 3d kussentje op de kaart geplakt. De vleugels iets naar boven gebogen.

Hoor graag wat jullie ervan vinden!
Creatieve groetjes,
Emmy






3 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi! Echt prachtig gemaakt Emmy!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou 21 jaar een winkel hebben is zeker een kaartje waard en wat een mooi kaartje is dat. Geweldig die kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart ! Lekker fleurig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen