Volgers

zaterdag 17 januari 2015

roze zuster van paper pad

Hoi allemaal,

Een maand geleden mocht ik gastdesigner bij cheeful sketches zijn.
Van twee verschillende digi stamps heb ik een kaart gemaakt volgens dezelfde sketch.


Is trouwens erg leuk om te doen, kaarten maken volgens een sketch, het brengt je weer op nieuwe ideeën. De kaart is gemaakt met de nieuwe paperpads van Studio Light.
De basis is grijs linnenkarton, met daarop gemat wit papier, en vervolgens dessin papier uit het blokje.


De swirl is van joy, het bloemetje heeft een zwart strass steentje in het midden, dat past weer mooi bij het geheel. Hier is ook mooi te zien hoe gedetailleerd het dessin papier uit het blokje is....


Bij deze beterschap kaart heb ik  strikjes van verbandgaas gemaakt, vond ik mooi passen bij het geheel.


De zuster heb ik ingekleurd met polychromos potloden van faber castell. Zo fijn om mee te kleuren.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden,  de reacties vind ik erg leuk om te lezen.

Met deze kaart wil ik meedoen aan Creaine Challenges
een hele leuke bingo challenge, ik heb roze, bloemen en parels gekozen.

Creatieve groetjes Emmy!



8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Emmy en vooral dat detail met verbandgaas, haha! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toepasselijk dat verbandgaas op de beterschapskaart. Leuk gevonden. ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Prachtige kleuren samen, mooie kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja super leuk is ie.........gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart Emmy, maar dat had ik al gezegt :)
    Leuk dat je ook bij Creaine mee doet.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super. Leuk dat je meedoet aan de challenge op het blog van Creaine.
    Groetjes Sigrid (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, en wat een leuke details bevat je kaartje

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen