Volgers

dinsdag 27 januari 2015

Brusho vlinder

Hallo allemaal,

Dit is voor nu even de laatste uit de brusho serie, maar er volgt nog wel meer want brusho is erg leuk om me te werken.


De achtergrond was een experiment van kleuren mengen, vond het eigenlijk jammer om niet te gebruiken...

De vlinder is een stempel van Studio Light. Ik vind ze zo mooi, gebruik ze dan ook graag, zeker als ik ze weer met iets nieuws kan combineren.

Wat vinden jullie van de bloemen stempels, ik heb ze met embossing poeder bewerkt zodat ze mooi uitkomen op de gekleurde achtergrond. De bolletjes heb ik met groene brusho nog wat benadrukt.
Omdat er ook de nodige strippen en strepen op staan wil ik met deze vlinder meedoen aan de 

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Creatieve groet,

Emmy






6 opmerkingen:

  1. Gorgeous colors and design Emmy.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, deze vlinder op je kaart hebt verwerkt Emmy!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel hoe je de stippen en strepen op je kaart hebt verwerkt. Mooi!!

    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een originele stippen en strepen-kaart! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor!!!! Helemaal " Emmy " 👍😃😉
    Lieve Groetjes Karin XX

    BeantwoordenVerwijderen