Volgers

zaterdag 12 februari 2022

Een snoezig snoesje...


Hallo allemaal, 

Wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen. Ik heb een snoesje kaart gemaakt.
Eens een snoesje fan..... volgens mij blijf je ze leuk vinden.... ik in ieder geval wel.


Een hele fijne zonnige dag verdient een hele mooi vrolijke kaart.
Het zonnetje liet zich van zijn beste kant zien.
Voor de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
knipvel 3DHM0022
LR 0568
LR0573
LR0203
LR0204
LR0205
PP1401
LR0574
PK9147
De "FIJNE DAG" stempel is al een oudere, maar gebruik ik nog best wel eens op een creatie.
Hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Marianne Design challenge nr. 288.
Creatieve groetjes van Emmy Wind

20 opmerkingen:

  1. Heel schattig blijven ze die Snoesjes. Ik heb ze nog wel maar al lang niet meer gebruikt. zonde eigenlijk... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat is dit prachtiger kaart. Supermooi gemaakt, ik blijf ze mooi vinden. De kaart is geweldig mooi gemaakt. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt met het lieve snoesje! Ik blijf er ook fan van hoor,heb gelukkig ook nog een paar knipvellen.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke en vrolijke kaart. Mooi die kleurtjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriƫt
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met Snoesje Emmy,
    bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "hartjes" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoesjes fan blijf je gewoon hoor Emmy.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt in leuke kleurencombi.
    Gezellig dat je meedoet met onze hartjeschallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke snoesjes kaart. Ik heb er ook nog een paar
    Gezellig dat je meedoet met onze "hartjeskaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen