Volgers

donderdag 20 januari 2022

Marianne Design Challenge nr 286

Hallo allemaal,

Na een hele lange tijd zonder al te veel inspiratie kwam ik de challenge van Marianne Design tegen..... 
En door de challenge kreeg ik inspiratie voor deze kaart. 


 Ik hou enorm van kleur, dit pretty papers bloc van Tiny (PK 9140 is dan ook absoluut een favoriet van mij.
Op de ontzettend leuke cirkelstans by Marleen (CR 1560) heb ik een vogel van het Colorful birds knipvel (MM 1601) gebruikt. 


 Ik heb een easel kaart gemaakt.



Voor de flapjes van de waterval heb ik al wat oudere, maar bij mij nog steeds favoriet creatables gebruikt.


 o.a. LR 0204



en LR 0206


De takjes waar de vogelhuisjes aan hangen zijn van creatable LR 0174. 
Hier heb ik alleen delen van de takken van gebruikt.

De creatie afgemaakt met wat roze plakparels, een geel strikje van organza lint.
Met deze creatie wil ik meedoen aan de Marianne design challenge nummer 286. 

Creatieve groetjes van Emmy Wind


                   


             
                                
                             



15 opmerkingen:

  1. Prachtige watervalkaart heb je gemaakt Emmy!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige watervalkaart Emmy, fijn dat onze challege je heeft kunnen inspireren,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja heerlijk gevoel wanneer er weer inspiratie is!

      Verwijderen
  3. Wat leuk om een easel-watervalkaart te maken. Heel erg leuk gedaan.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Emmy! Mooie zachte kleuren
    Bedankt voor het meedoen met de “Watervalkaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk in easelkaart vorm.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Waterval" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke watervalkaart Emmy.
    Gezellig dat je meedoet met 'mijn' challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie watervalkaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende watervalkaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen