Volgers

zondag 14 mei 2017

Spread your wings and fly...


Hallo allemaal,

Warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Ik hoop dat ik jullie allen kan blijven inspireren....


Ik ben met dylusions paint aan het smeren gegaan op een canvas van 20 x 20, met een babybillen doekje. Het doekje mag niet te nat zijn want dan veeg je de verf er weer af en dat is jammer.... 
Met drie kleuren aan het deppen geweest waardoor je een mooi gemengd effect krijgt.


De vlinders zijn ook met dylusions paint geverfd, gestempeld op canvas papier, dit is wat dikker. Met 3D pasta aangebracht op het doek, alleen op het lijfje een klodder zodat het net lijkt alsof de vlinder eraf wil vliegen.
De bloemen heb ik met dylusions paint vermengd met crackle pasta, waardoor er barstjes in komen, dit met behulp van een stencil op het doek gesmeerd.


De tekst is ook gestempeld op canvas papier, wat ik eerst weer van twee kleuren dylusions paint heb voorzien.


Structuurpasta vermengd met dylusions verf en dit met een stencil aangbracht op het doek.
Verder met wc rol, potloodgum, spetters dunne verf, en stempels de achtergrond wat versierd.
Lees graag wat jullie er van vinden....

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten