Volgers

zondag 8 januari 2017

Snow fun!

Hallo allemaal,

Wat ben ik weer verwend met een leuk pakket van Hip-Hoi.
Dit staat garant voor heel veel knutsel plezier!


Aangezien we in de winter zitten heb ik er een winterse creatie mee gemaakt.


Ik heb de snow globe card art gebruikt als basis.
Door er een schudkaart van te maken kun je in de ruimte tussen het dessin papier en de mica sheet glitters o.i.d. strooien. In dit geval dus glitters, geeft een mooi winters effect.


Het prachtige  dessin papier is van Marianne Design, apres ski.


Deze Happy Snowman van Marianne Design heb ik  gestempeld op Water Art aquarelpapier, en ingekleurd met zig markers.


De prachtige diamond gems van Marianne Design geven een hele mooie ijsblauwe glitter weer, mooi passend bij de rest van de kaart.

Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren met deze winterse creatie!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind





1 opmerking: