Volgers

dinsdag 13 december 2016

If nothing ever changed...

Hallo allemaal,

Eindelijk weer iets kunnen plaatsen, mijn hoofd wil wel maar mijn lijf werkt niet altijd mee....


Het leuke van deze tag is dat hij eigenlijk al rijp was voor de prullenbak....
Ik kijk vaak filmpjes op you tube over mixed media of art journaling, en uiteraard wil ik dat dan ook uitproberen. Dit was zoiets.


Ik heb karton bestreken met gesso. Op het gedroogde geheel telkens met medium gel met de bedrukte kant papier erop gemat, tot de tag bedekt was.
Na droging dit nat gesprayed, en vervolgens met de vinger het witte papier eraf gerold tot het motief tevoorschijn kwam. En hier twijfelde ik of ik er mee door zou gaan....
Vervolgens ben ik met mijn faber castell gelatos aan het kleuren gegaan en dit met een vochtige vinger uitgestreken.


Lang leve de inkt sprays. Kippers heeft sprays met een parelmoereffect en deze heb ik hier gebruikt, eigenlijk net zo lang gemixed tot ik tevreden was over het resultaat.
De chipboard vlinder is eerst met gesso bewerkt en nadat dit gedroogd was met de spray inkten. 
Hier en daar nog wat mini pareltjes met medium gel vastgezet. 
Het resultaat vind ik wel geslaagd, en jullie dan?

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten