Volgers

woensdag 19 oktober 2016

Tag kaart met hert.

Hallo allemaal,

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.
Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Dit keer wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik als workshop had voorbereid op de Hobbydag van het Oosten. 
De volgende keer is deze trouwens op 8 april 2017. Aanmelden hiervoor kan via facebook...
Dit was de 4e keer dat ik dit mocht meemaken en aan de aanmeldingen te zien weer een groot succes!


Een tag kaart, gemaakt met de Sweet Winter Season lijn van Studio Light van vorig jaar. 
Mij vervelen deze lijnen nooit. Ik ben fan van deze kleurencombinatie.
Het hert is een 3 d afbeelding. 


Het papier is  zo sprookjesachtig mooi, dat ik er weinig aan toevoeg.
Op de achterkant van de tag zit ook dessin papier. Daar kun je voor de ontvanger een mooie kerstwens  schrijven.

Lees graag of ik jullie hiermee heb kunnen inspireren!

creatieve groetjes,
Emmy Wind

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Emmy, leuk zo met die tag.
    Ik kan me voorstellen dat dit een geliefd modelletje was voor de workshop.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen