Volgers

woensdag 23 maart 2016

Vlinders, ik krijg er maar niet genoeg van....

Hallo allemaal,

Vlinderstempels, ik heb ze in allerlei soorten en maten, ik blijf ze geweldig vinden om te verwerken op mijn creaties, zoals ook deze al wat oudere stempel van Studio Light.
De ondergrond heb ik gemaakt met dylusions spray inkt. Mooi spul in prachtige kleuren.
het resultaat is iedere keer weer een mooie verrassing!


Met witte memento inkt heb ik met een stencil de bloemen aangebracht. Met jeans blauwe  distress inkt en een stencil van joy wat honing raat motieven. Met die leuke stempel van studio light de baksteenmotief gestempeld.  Met een zwarte stift stippellijntje gestrokken. 
De vlinder heb ik ingekleurd met copic  markers.
En genoeg inspiratie om het zelf uit te proberen?

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

2 opmerkingen:

  1. Dit kaartje barst van de leuke techniekjes. En wat heb je dit waanzinnig leuk gedaan. Vlinders blijven het altijd goed doen, en zijn voor zó veel doeleinden geschikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, de vlinder komt mooi tot z'n recht.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen