Volgers

zaterdag 29 augustus 2015

93 jaar!

Hallo allemaal,

Deze kaart is gemaakt van de La Provence lijn. Helemaal mijn kleuren, prachtig om te zien, en heerlijk om mee aan de slag te gaan.


Mijn tante is 93 geworden, nou wel reden voor een kaart dacht ik zo.
De dessin vellen zijn zo mooi van deze serie dat ik het jammer vond om er veel overheen te matten.
Ik heb een A5 linnenkarton als basis gebruikt. Daarop gemat een lichtblauw vel, en daarop gemat 
 SCRAP LP 01 waarvan ik 2 hoeken rond heb afgesneden met behulp van een gebaksschoteltje.


Het cijfer stencil van DDBD is erg leuk om te gebruiken. Alleen de 6 welke ook als 9 gebruikt wordt heb ik iets aangepast.
De ondergrond van de cijfers is geknipt uit de paarse kant van  SCRAP LP 01
Daarop gemat de cijfers een maat kleiner geknipt uit BASIS LP 197


Het dessin papier voor de ondergrond is ook van SCRAP LP 01.
Deze vlinderbuttons zijn extra items welke her en der als extra op de 3 D vellen zitten. Zo leuk om te gebruiken. Wat ik wel doe is de randen bewerken met walnut stain distress inkt.


Het prachtige 3 D plaatje heb ik van EASY LP 478 gehaald.
Het kantje rechts heb ik met paars borduurgaren vast gezet.
Een mooi bloementoefje maakt het helemaal af.
Ik heb nog een paar paarse houten vlinders, en wat plakparels op de kaart geplakt.
Lees graag wat jullie ervan vinden.



Creatieve groetjes,
Emmy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten