Volgers

zondag 21 juni 2015

Cadeau tas met My Botanic Garden

Hallo allemaal,

Je wilt iemand iets geven maar dan op een speciale manier. 
De prachtige My Botanic Garden collectie van Studio Light, en de aankoop van een papieren kado tas brachten me op het onderstaande idee.



Dit is de basis, een nu nog saaie (vind ik) bruine cadeau tas (18 x 23 cm).

De shape art label mal van DDBD vormt de basis.
Ik heb met potlood de buitenste rand van deze mal op de achterkant van UNI SC 09 getekend.
Dit uni papier heeft aan beide zijden een anderen kleur, in dit geval is de rode kant gebruikt. Ik vind het erg leuk om het uni papier te gebruiken als effen randje achter je afbeelding. Doordat er zoveel verschillende kleuren zijn is er altijd wel een passende kleur te vinden.


Prachtige vogels heb ik uit vel STAP MBG 1326, ik heb deze op UNI SC 09 gemat en vervolgens uitgesneden.  Van de DDBD mal heb ik de op een na kleinste vorm op het rode uni papier, en de kleinste vorm op SCRAP MBG 01 getekend en uitgeknipt.
hier heb ik de afbeelding met de vogel op gemat.
Op STAMP FD 97 is deze tekst te vinden.
Heb deze met versa mark inkt op  een plank van BASIS MBG 171 gestempeld en met embossingpoeder bewerkt.
De randen met de distresser wat ruw gemaakt en met bruine inkt gekleurd. De rode toef erachter heb ik  bij een bloemist gehaald. Is er in verschillende kleuren en erg leuk om zo te gebruiken.


  Van EASY MBG 429 heb ik deze tag gehaald, gemat op SCRAP MBG 01, en vervolgens op
 UNI SC 09  gemat. 


Er zijn ook erg leuk tekstlabels in deze serie.  Er zitten er meerdere op een sheet. 
In dit geval heb ik het labeltje gemat op het rode uni vel. 
Het label heb ik met een strik aan de tag met de vogels bevestigd.


Voor versiering heb ik verder gebruikt, houten vogeltjes, paper flowers, linnen strik, embellishment strik, touw.
Ben benieuwd of ik jullie inspiratie heb kunnen geven met deze creatie.


Creatieve groetjes,
Emmy





1 opmerking:

  1. Wat heb je van een eenvoudige tas een prachtige giftbag gemaakt. Al een cadeautje op zich. Je strandkaart is helemaal super, wat heb je dat mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen